Σε κάθε περίπτωση,  προτιμάμε να επικρινόμαστε για πράγματα και δράσεις  που κάνουμε παρά για κάτι  που δεν κάνουμε

Σκληρή είναι η απάντηση, της Δημοτικής Αρχής, αναφορικά με την επιστολή από τους “ποδηλάτρεις” με τίτλο “Είναι ο Δήμαρχος όμηρος των καταστηματαρχών στα Χανιά;” (δείτε εδώ λεπτομέρειες για την υπόθεση).

Ειδικότερα, στο κείμενο η Δημοτική Αρχή, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι “για τον σχεδιασμό που παρουσιάσαμε,  την  πράσινη διαδρομή από Τζανακάκη μέχρι Σκαλίδη   που περιλαμβάνει και  ποδηλατόδρομο,  θα θέλαμε να θυμηθούν  πότε κάποια  Δημοτική αρχή στο παρελθόν,  ασχολήθηκε όπως εμείς με βελτίωση της κινητικότητας στην πόλη και την δημιουργία ποδηλατοδρόμων”.

Αναλυτικά όλο το κείμενο της απάντησης:              

“Με αφορμή την όχι και τόσο ευγενική επιστολή των ανωνύμων συμπολιτών μας με την υπογραφή «ποδηλάτρεις»,  μας δίνεται η ευκαιρία να πούμε ορισμένα πράγματα για την πολιτική μας στο θέμα του ποδηλάτου.    
Δεν έχουν αντιληφθεί φαίνεται,  σχετικά με την κατάληψη του δημοσίου χώρου,  ότι είμαστε η μόνη Δημοτική Αρχή που είχε το θάρρος να περάσει κανονισμό που θέτει ουσιαστικούς και περιοριστικούς   κανόνες στην παραχώρηση τραπεζοκαθισμάτων και στην έκθεση εμπορευμάτων στα πεζοδρόμια.

Η προσπάθεια δε της μικρής σε αριθμό υπαλλήλων  υπηρεσίας του Δήμου,  που ελέγχει τους δημόσιους χώρους, είναι  τεράστια και τα αποτελέσματα εμφανώς καλλίτερα από το παρελθόν, χωρίς να έχουμε φτάσει ακόμα στο επιθυμητό σημείο.
Θα είχαμε φτάσει ήδη,  αν διαθέταμε 64 δημοτικούς αστυνομικούς,  όπως ίσχυε μέχρι το 2013 στο Δήμο Χανίων,  αλλά δυστυχώς διαθέτουμε μόνο 6 φιλότιμους υπαλλήλους της οικονομικής μας υπηρεσίας. 

Όσο για τον σχεδιασμό που παρουσιάσαμε,  την  πράσινη διαδρομή από Τζανακάκη μέχρι Σκαλίδη   που περιλαμβάνει και  ποδηλατόδρομο,  θα θέλαμε να θυμηθούν  πότε κάποια  Δημοτική αρχή στο παρελθόν,  ασχολήθηκε όπως εμείς με βελτίωση της κινητικότητας στην πόλη και την δημιουργία ποδηλατοδρόμων.                                              

Έχουμε εξηγήσει επανειλημμένως με τους μηχανικούς του Δήμου,  τους λόγους που αυτή η ποδηλατική διαδρομή συνεχίζεται προς τα δυτικά  μέσω  της οδού Μουσούρων,  είτε μέσω της οδού Χάληδων,  ώστε  να συναντήσουν την Πειραιώς. 
Το τμήμα δε της Πειραιώς που προτείνουν για διασύνδεση με Σκαλίδη, δεν μπορεί να συνδεθεί για τεχνικούς λόγους.   Η Πειραιώς δεν διαθέτει το κατάλληλο πλάτος,  σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία,  για την συμπλήρωση του υφιστάμενου ποδηλατοδρόμου .

 Η φιλική προς το ποδήλατο πολιτική της παρούσας Δημοτικής Αρχής, αποδεικνύεται με πολλούς ακόμα τρόπους. 
– Από την διαδρομή για πεζούς και ποδήλατα που θα ξεκινάει από την γέφυρα Κλαδισού- πάρκου Αγίων Αποστόλων, την οποία  έχουμε σχεδιάσει και βρίσκεται στην χρονοβόρο  φάση των εγκρίσεων από τις υπηρεσίες του κράτους.
– Από τον παραλιακό της Νέας Χώρας,  όπου έχει προτεραιότητα ο ποδηλάτης έναντι των άλλων οχημάτων και που θα διασυνδεθεί με το πάρκο των Αγίων Αποστόλων,
– Από την εγκατάσταση των κοινόχρηστων ποδηλάτων.

Η σύγκριση με την πόλη του Ρεθύμνου είναι επίσης ατυχής, γιατί η διαδικασία αναπλάσεων εκεί,  έχει ξεκινήσει πριν τουλάχιστον 16 χρόνια και οι ποδηλατόδρομοι ενσωματώθηκαν στον σχεδιασμό πριν 12 χρόνια.

Εμείς να  υπενθυμίσουμε ότι είμαστε μία Δημοτική Αρχή που ακόμα δεν έχει συμπληρώσει 4 χρόνια και  ήδη από την πρώτη μας θητεια, έχουμε κάνει μεγάλα βήματα και μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα διαθέτουμε τους πρώτους ποδηλατόδρομους και φαρδιά πεζοδρόμια τα οποία θα επεκταθούν σε όλο το κέντρο στην συνέχεια.         
                                                        
Σε κάθε περίπτωση,  προτιμάμε να επικρινόμαστε για πράγματα και δράσεις  που κάνουμε παρά για κάτι  που δεν κάνουμε”. 

 

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook