Τα θέματα και ο σχολιασμός τους από καθηγητές

Με το μάθημα της Ιστορίας, της Φυσικής και της Ανάπτυξης Εφαρμογών Ποργραμματισμού, συνεχίστηκαν σήμερα οι Πανελλαδικές εξετάσεις για τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων και σε όλα τα εξεταστικά κέντρα της Κρήτης η διαδικασία ξεκίνησε ομαλά και χωρίς προβλήματα.

Οι μαθητές μπήκαν στις αίθουσες στις 8 το πρωί και στις 08:30 τους παραδόθηκαν τα θέματα χωρίς να υπάρχουν καθυστερήσεις, ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σχολεία της Κρήτης.

Θέματα Ιστορίας

Δείτε τα θέματα της Ιστορίας των ημερήσιων ΓΕΛ

Δείτε τις απαντήσεις της Ιστορίας 

Σύμφωνα με το φροντιστήριο "Διαλεκτική" για τα θέματα στο μάθημα της Ιστορίας είναι μέτρια δυσκολίας, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

Θέματα Φυσικής

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος τα θέματα της Φυσικής Προσανατολισμού ήταν σαφή, απαιτητικά, κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας. Tο Δ4 απευθύνονταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους. Περιείχαν αναφορές σε ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (Θέμα Β2 και Θέμα Γ).  Τα θέματα ήταν σαφώς δυσκολότερα από τα περσινά.

Δείτε τα θέματα της Φυσικής

Δείτε τις απαντήσεις στη Φυσική από την ΟΕΦΕ

Θέματα Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος 

Θέμα Α Θέμα θεωρίας με αναμενόμενα ζητούμενα. Αξίζει να σημειωθεί η πρωτοτυπία που έχει το Α4 καθώς και ένα μέρος του Α3.

Θέμα Β Β1. Θέμα δουλεμένο, με συμπλήρωση κενών, το οποίο δεν θα προβλημάτιζε έναν καλά προετοιμασμένο υποψήφιο. Β2. Μετατροπή διαγράμματος ροής σε τμήμα προγράμματος που έχει κάποια σημεία τα οποία ενδεχομένως να προκαλέσουν σύγχυση στους υποψηφίους.

Θέμα Γ Θέμα σχετικά απλό, με κλασικές μεθοδολογίες. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο έλεγχος εγκυρότητας που απαιτείται.

Θέμα Δ Θέμα με πίνακες και χρήση υποπρογράμματος που έχει κάποια σημεία τα οποία θα μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόβλημα στους υποψήφιους. Γενικά, τα θέματα ήταν σαφώς διατυπωμένα και κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης. Θεωρούνται δυσκολότερα από πέρυσι, με σημεία που θα μπορούσαν να προβληματίσουν τους υποψηφίους. Απαιτούσαν καλή προετοιμασία και κατανόηση σε βάθος των τεχνικών του προγραμματισμού. Η ανάπτυξη, δε, της αλγοριθμικής σκέψης από τους υποψηφίους είναι ένα έργο που απαιτεί εξοικείωση και προετοιμασία η οποία δεν επιτυγχάνεται σε μία μόνο χρονιά.

Δείτε τα θέματα της Ανάπτυξης Εφαρμογών

Δείτε τις απαντήσεις στην Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδα από την ΟΕΦΕ