Σε ξενοδοχείο στην Κεφαλλονιά οι εργαζόμενοι δεν φορούσαν μάσκα και μάλιστα, παρότρυναν τους πελάτες να κάνουν το ίδιο, με έναν τουρίστα να προχωράει σε καταγγελία και την αστυνομία να επιβάλλει πρόστιμα.

Άμεση ήταν η αντίδραση της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου κατόπιν καταγγελίας τουρίστα στις 12 Αυγούστου, ο οποίος διέμενε με την οικογένειά του σε ξενοδοχείο της Κεφαλλονιάς και υπέβαλε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της ΕΑΔ [email protected] καταγγελία που αφορούσε την απουσία μέτρων προστασίας της επιχείρησης από τον κορονοϊό. 

Ο καταγγέλλων ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι εργαζόμενοι δεν φορούσαν μάσκες, παρότρυναν τους πελάτες να πράττουν το ίδιο, δεν τηρούνταν οι οριζόμενες αποστάσεις ασφαλείας των τραπεζιών, καθώς επίσης πάνω από 25 άτομα βρίσκονταν ταυτοχρόνως στον ίδιο χώρο κατά τη διάρκεια του πρωινού. Χαρακτήρισε την επιχείρηση ως «βόμβα», ζητώντας την άμεση αντίδραση των Αρχών .

Κλιμάκιο της ΕΛ.ΑΣ διενήργησε επιτόπιο έλεγχο στην επιχείρηση την ημέρα υποβολής της καταγγελίας, διαπιστώνοντας τρεις (3) παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικής μάσκας από τους εργαζόμενους, στο εξωτερικό μπαρ και στην κουζίνα, επιβάλλοντας τα προβλεπόμενα πρόστιμα. Επιπροσθέτως διαπιστώθηκε παράβαση για στέρηση βιβλιαρίου υγείας σε εργαζόμενο και ακολούθησε η αυτόφωρη διαδικασία του εργαζομένου και του ιδιοκτήτη της επιχείρησης .

Οι έλεγχοι και η συνεργασία ΕΑΔ, ΕΛ.ΑΣ και Γεν. Γραμματείας Εμπορίου συνεχίζονται με στόχο τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την προάσπιση του υγιούς ανταγωνισμού.