Ο κόσμος αναζητά υποστήριξη αυτή τη δύσκολη περίοδο - Τι δείχνουν τα στατιστικά  

Πολλές κλήσεις για ψυχολογική υποστήριξη, για προμήθεια τροφίμων και φαρμάκων, δέχεται καθημερινά, η γραμμή υποστήριξης του δήμου Χανίων, ‘’Κανένας μόνος του’’ , στη διάρκεια της δεύτερης καραντίνας. 

Πίσω από το τηλέφωνο της γραμμής υποστήριξης, βρίσκονται από την προηγούμενη καραντίνα δύο κοινωνικές λειτουργοί, οι οποίες ακούν με προσοχή όλα όσα έχουν να καταθέσουν από την ψυχή τους οι συνάνθρωποι μας, ενώ οι ίδιες τους κατευθύνουν και τους συμβουλεύουν προκειμένου να περάσουν όσο πιο ανώδυνα γίνεται αυτές τις δύσκολες ημέρες. 

Οι κλήσεις που δέχτηκε η γραμμή την προηγούμενη περίοδο, η οποία διήρκησε περίπου τρεις μήνες, ήταν 1500, ωστόσο τώρα οι κλήσεις φαίνεται να έχουν μειωθεί. «Οι κλήσεις σε αυτή την καραντίνα έχουν πέσει στο ¼ από την προηγούμενη, δηλαδή δεχόμαστε λιγότερες κλήσεις, ίσως γιατί πλέον ο κόσμος ξέρει τι συμβαίνει και νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια. Στην πρώτη καραντίνα ήταν περισσότερες οι κλήσεις για ψυχολογική υποστήριξη ενώ τώρα οι κλήσεις αφορούν πιο πολύ τρόφιμα και φάρμακα και λιγότερο σε ψυχοκοινωνικη στήριξη. 

Τώρα είναι ανοιχτό το Κοινωνικό φαρμακείο, το οποίο μπορούν να επισκέπτονται και μόνοι τους οι συμπολίτες μας, ενώ στην πρώτη σεζόν τους προμηθεύαμε εμείς τα φάρμακα. Επίσης το Κοινωνικό παντοπωλείο λειτουργεί κανονικά οπότε οι δικαιούχοι μπορούν να προμηθεύονται τα απαραίτητα», δήλωσε στο flashnews.gr, η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόεδρος του Δημοτικού Οργανισμού Κοινωνικής Πολιτικής και Παιδείας (Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π.), Ελένη Ζερβουδάκη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το τηλέφωνο της γραμμής υποστήριξης του δήμου Χανίων, έχει αλλάξει και οι ενδιαφερόμενοι δεν θα καλούν πια στο 15240 αλλά στο 28213-41766, για θέματα που αφορούν στην κάλυψη βασικών αναγκών, σε τρόφιμα-φάρμακα και σε θέματα ψυχολογικής υποστήριξης.

Το κέντρο εξυπηρετεί τους πολίτες καθημερινά 08.00-15.00.