Το ρεπορτάζ των Ινδών λοιπόν υποστηρίζει πως η ΚΤΜ δουλεύει πάνω σε δύο νέους V2 κινητήρες, με τους οποίους θα εμπλουτίσει την γκάμα της για το 2016.
Η χωρητικότητα των κινητήρων θα βρίσκονται στα 600-800 κυβικά εκατοστά, και οι μοτοσικλέτες θα τοποθετηθούν ανάμεσα στα «μικρά» street μοντέλα της εταιρείας (125-200-390 Duke & RC), και στις μεγάλες V2 μοτοσικλέτες της γκάμας των Αυστριακών.
Ενδιαφέρον έχει και η αναφορά για τον αντικαταστάτη του 690 Duke, με ένα V2 μοντέλο, πιθανώς μεγαλύτερου κυβισμού -790 ίσως;-, αλλά και ενός V2 RC σε αυτό τον κυβισμό. Ο ινδικός τύπος μιλάει και για το πέρασμα αυτών των μοτέρ στην γκάμα της Husqvarna, αν και μάλλον είναι νωρίς για να κάνει κανείς τέτοιες υποθέσεις.
Το θέμα κλείνει με την υπόθεση πως η μελλοντική γκάμα της ΚΤΜ θα εφοδιάζεται με κινητήρες 125, 200, 390, 590, 790 και 1.290 κυβικών εκατοστών, ενώ γίνεται αναφορά και στις προθέσεις της ΚΤΜ να ξεπεράσει όλους τους ιάπωνες κατασκευαστές μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, κάτι που θεωρητικά αφορά στην ινδική αγορά.