Στο έγγραφο του ανέφερε ότι με την υφιστάμενη Κ.Α.Π., τα ποσά κατανέμονται και σε επίπεδο Περιφερειών.
Θα μπορούσε λοιπόν η όποια οριζόντια περικοπή ενισχύσεων γίνει στο σύνολο της χώρας, να επιμεριστεί επίσης οριζόντια στα ποσά που έπαιρναν οι Περιφέρειες ( σε επίπεδο αγροτών) μέχρι σήμερα.
Με αυτό τον τρόπο θα διατηρούσαμε αναλογική ανακατανομή σε Περιφερειακό επίπεδο και προκειμένου να απαλειφθούν στρεβλώσεις και αδικίες που είχαν δημιουργηθεί με το παλιό σύστημα ( ιστορικά στοιχεία) θα μπορούσαν οι Περιφέρειες μέσω των Δ/νσεων Αγροτικής Ανάπτυξης αλλά και τα στοιχεία του ΟΠΕΚΕΠΕ να τις κατανείμουν στις πραγματικές αλλά και καλλιεργούμενες εκτάσεις, εφόσον ως βάση υπολογισμού της νέας ΚΑΠ, θα λαμβάνεται η στρεμματική έκταση της κάθε καλλιέργειας .
Στην περίπτωση που η Ε.Ε. , θα ήθελε να ενισχύσει περαιτέρω συγκεκριμένες καλλιέργειες ( π.χ. οπωροκηπευτικά κλπ) θα μπορούσε ο δείκτης προσαύξησης να ισχύσει για τις παραπάνω καλλιέργειες σε εθνικό επίπεδο και κατά συνέπεια θα λαμβάνεται υπόψη και σε Περιφερειακό Επίπεδο, μέσα από τα καταμερισμένα ήδη ανά Περιφέρεια ποσά.
Επίσης μπορεί να λάβει υπόψη της συντελεστές προσαύξησης της χορηγούμενης επιδότησης, ανάλογα με τους χαρακτηρισμούς των περιοχών σε Ορεινές, Πεδινές ή ημιορεινές, χαρακτηρισμοί που υφίστανται ήδη, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω μειονεκτικές περιοχές λαμβάνοντας υπόψη και περιβαλλοντολογικά κριτήρια.
Τελειώνοντας ανέφερε ότι με δεδομένο ότι η Ε.Ε., έχει στην στρατηγική της την Ευρώπη των Περιφερειών, ως ένας τρόπος αφενός αποκέντρωσης και αφετέρου ανάπτυξης, η νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική θα πρέπει να είναι όσο πιο δυνατό δίκαια , και να δώσει το έναυσμα στην αναζωογόνηση του πρωτογενούς τομέα ο οποίος θα παίξει καθοριστικό ρόλο για την έξοδο μας από την οικονομική κρίση.