Μια πολύ σωστή παρατήρηση πολίτη των Χανίων που θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν από τη ΔΕΔΔΗΕ και να διορθωθεί άμεσα.

Αφορά στον αριθμό κλήσης 11500 στον οποίο οι πολίτες όταν έχουν διακοπή ρεύματος μπορούν να καλούν και να αναφέρουν πού έχουν βλάβη ώστε αυτή να επιδιορθώνεται ή ακόμα και να ενημερώνονται για γενικευμένες βλάβες στην περιοχή τους. Συνήθως οι τηλεφωνητές που απαντούν είναι πολύ εξυπηρετικοί και η αποστολή των συνεργείων γίνεται γρήγορα.

Ωστόσο υπάρχει ένα "αλλά". Και αυτό είναι ότι η χρέωση κλήσης στο 11500 είναι πολύ υψηλή ενώ για την περίπτωση ενός δημόσιου αγαθού όπως το ρεύμα, δεν θα έπρεπε η κλήση να δέχεται πρόσθετη επιβάρυνση. 

Δείτε τι αναφέρει χαρακτηριστικά μια αναγνώστρια στο μήνυμά της προς το Flashnews.gr :

"Μέρες γιορτών και με την κακοκαιρία είχαμε πτώση τάσης στην περιοχή του Δαράτσου. Καθόλου ρεύμα στο σπίτι και παίρνω τηλέφωνο στο 11500 για να αναφέρω βλάβη. Μετά από πολύωρη αναμονή εξυπηρετήθηκα άψογα και από το τηλεφωνικό κέντρο και από το συνεργείο υποστήριξης, παρότι η ώρα ήταν μετά τα μεσάνυχτα! Να τονίσω ότι τα παιδιά από το τηλεφωνικό κέντρο και από το συνεργείο ήταν ευγενέστατα και η αποκατάσταση εγινε άμεσα παρά το περασμένο της ωρας. Όλα καλά ως εδώ. Αλλά έρχεται ο λογαριασμός κινητής τηλεφωνίας αρκετά τσουχτερός λόγω της κλησης στο 11500.

Ρωτάω τώρα εφόσον δεν έχουμε ρεύμα ο μόνος τρόπος για να επικοινωνήσεις με τον δημόσιο φορέα παροχής ηλεκτρικού ρεύματος είναι η κλήση από κινητό, γιατί να είναι τόσο υψηλή η χρεωση; Αν δεν είχα κινητό με μηνιαίο πάγιο και είχα με κάρτα δεν θα μπορούσα, λόγω της αναμονής, να ολοκληρώσω την κλήση."