Μια νέα, ακριβότερη συνδρομητική υπηρεσία προς τους πελάτες της, με στόχο την προσέλκυση περισσότερων εσόδων, σχεδιάζει η Spotify.

Σύμφωνα με το Bloomberg η νέα υπηρεσία -με την ονομασία Supremium- θα παρέχει ήχο υψηλής ευκρίνειας (HiFi) στους συνδρομητές της εταιρείας, κάτι για το οποίο είχε γίνει λόγος από το 2021.

Η Spotify καθυστέρησε την κυκλοφορία του προϊόντος αυτού, αφού δύο από τους ανταγωνιστές της, η Apple Music και η Amazon Music, άρχισαν να προσφέρουν τη λειτουργία δωρεάν ως μέρος των τυπικών τους πακέτων. Η νέα υπηρεσία θα κυκλοφορήσει φέτος πρώτα σε αγορές εκτός των ΗΠΑ, για να «μπει» τον Οκτώβριο στην αμερικανική αγορά.

Για να ενισχύσει την υπηρεσία Premium, η Spotify θα παρέχει στους συνδρομητές του διευρυμένη πρόσβαση σε ακουστικά βιβλία, είτε μέσω ενός συγκεκριμένου αριθμού ωρών δωρεάν ανά μήνα είτε μέσω ενός συγκεκριμένου αριθμού τίτλων.

H εταιρεία ανταγωνίζεται έντονα τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες της Apple και της Amazon οι οποίες αύξησαν τις τιμές των τυποποιημένων πακέτων τους κατά ένα δολάριο στις ΗΠΑ στα 10,99 δολάρια το μήνα το περασμένο έτος.

Το πακέτο Premium της Spotify, που κοστίζει 9,99 δολάρια και περιλαμβάνει πρόσβαση σε podcasts και μουσική ακρόαση χωρίς διαφημίσεις, παρέμεινε το ίδιο στις ΗΠΑ από τότε που ξεκίνησε η υπηρεσία στις ΗΠΑ. Η εταιρεία προσφέρει επίσης μια δωρεάν έκδοση με διαφημίσεις.

ot.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook